Nieuwe foto's!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marja & Heinze - WaarBenJij.nu Nieuwe foto's!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marja & Heinze - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto's!!!

Door: Marja de Hoop

Blijf op de hoogte en volg Marja & Heinze

18 Februari 2004 | Suriname, Paramaribo

he maten!!!
ik heb nieuwe foto's erbij gedaan.. bij allemaal berichtje duussusuh ff kijken!! heb gister weer salsa gedanst (??) was wel heel gaaf!! had nu een betere neger!!

dit weekend ga ik naar jaw jaw!! zin in!!
doei doie groetjes en veel xxx marja

  • 18 Februari 2004 - 20:17

    Klaas!!!:

    mooie he deze had ik nog nie gezien!!! die cola kreek is echt leuk om te zien.vet mooie omgeving.
    heb zin om naar je toe tekomen en dan samen er op uit.XXX

  • 18 Februari 2004 - 20:35

    Titia.:

    Ha die Marja,
    Leuke site! Mooie foto's! Zo blijf je goed op de hoogte van jou belevenissen. Een beetje jaloers zijn we hier wel. Hoop dat alles goed gaat daar (zo tezien wel). Doei! Groetjes van Titia.

  • 19 Februari 2004 - 11:20

    Judith:

    Marjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ik lees nu pas al je berichten en ik word helemaaaaaaaaaaaaal gekkkkkk hier!!!!! ONgelooflijk wat een leven daar!!!! echt supergaaf!! ik zit hier echt vol verbazing achter mn compu....wauw, echt te gek!!!hahaha! Ik zou zeggen, doe zoveel mogelijk leuke dingen!!maar dat komt wel goed met jou!! groeten aan Metsje!! tot mails!! ps supersite trouwens!! xxxxxjudith

  • 19 Februari 2004 - 12:15

    Fransisca:

    Hoi Marja,

    Ik krijg nu pas je berichten. Wat ontzettend leuk dat je ons op de hoogte houdt. Het ziet er fantastisch uit. Ik krijg echt zo'n vakantiegevoel. Nog veel plezier daar. Groetjes Fransisca Nijholt.

  • 19 Februari 2004 - 12:16

    Wiepie:

    Hee Marrie, ik koe earst net op dizze side komme, want it duorre sa lang, mar no bin ik der dochs!!

    Hoe ist yn Suriname? Vet leuk mei dy foto's ensa! Alfest in goed wikein tawinske, en de grxxtsies fan Wiep!!

  • 23 Februari 2004 - 09:45

    Anita:

    Hejjj MAAATT!!
    Gewdlig om al je verhaaltjes te lezen! echt supa!
    En die enge buskes! jakkie wat eng! hahaha
    Ook leuke foto's! krijg het spontaan toch een beetje een zomergevoel als ik die foto's allemaal bekijk! Hier in het ongelovelijk koude NL!

    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt Maat!!
    Nog heel veel plezier en we mailen!!!

    groetjessss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja & Heinze

H&M gaan op wereldreis! Eerst 5,5 maand naar Zuid-Amerika, dan 5 weken Nieuw zeeland, 12 dagen Fiji, dan 5 weken Australie en hierna nog 4 maand naar Zuid-Oost Azie. Eerdere reizen Marja: - Met Maike samen op vakantie naar IJsland! (26 apr-2 mei 2007) - Met Paula samen op vakantie naar Maleisie en Singapore! (24 sept-14 okt 2006) - Naar Afrika, van kaapstad naar Cairo!(23 sept-23 dec 2005) - Op stage naar Suriname. (van 5 jan- 11 juli 2004)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 127864

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2009 - 31 Juli 2010

Onze wereldreis

Landen bezocht: