Officiele welkom!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marja & Heinze - WaarBenJij.nu Officiele welkom!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marja & Heinze - WaarBenJij.nu

Officiele welkom!!!

Door: Marja de Hoop

Blijf op de hoogte en volg Marja & Heinze

13 Februari 2004 | Suriname, Paramaribo

hee ik heb mijn oude mailtjes met mijn 'heftige' avonturen er ook ff opgeplaatst om de site wat compleet te houden. ennnuuh ik heb er foto's opgeplaatst!! Vetleuk dit of niet? Wat vinden jullie ervan?
doei xx marja
P.S. Ik heb dit van mijn huisgenoot Maarten, voor andere foto's (van ons huis) check maartenriepma.waarbenjij.nu

• 16 Februari 2004 - 18:16

Reinder En Petra:

heeeeeeee die marja!
    alles goed daaro?

• 16 Februari 2004 - 18:34

Remco De Hoop:

prachtige site zie ook eens op www.kazaalitereborn.mysites.nl of www.remcodehoop.waarbenjij.nu

• 16 Februari 2004 - 18:48

Remco De Hoop:

Marja & Heinze

H&M gaan op wereldreis! Eerst 5,5 maand naar Zuid-Amerika, dan 5 weken Nieuw zeeland, 12 dagen Fiji, dan 5 weken Australie en hierna nog 4 maand naar Zuid-Oost Azie. Eerdere reizen Marja: - Met Maike samen op vakantie naar IJsland! (26 apr-2 mei 2007) - Met Paula samen op vakantie naar Maleisie en Singapore! (24 sept-14 okt 2006) - Naar Afrika, van kaapstad naar Cairo!(23 sept-23 dec 2005) - Op stage naar Suriname. (van 5 jan- 11 juli 2004)